پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4819
-
الف
+

غیبت بازیگران در افتتاحیه «ما همه با هم هستیم»

افتتاحیه فیلم «ما همه با هم هستیم» بدون حضور جواد عزتی، لیلا حاتمی و مهران مدیری برگزار شد.

افتتاحیه فیلم «ما همه با هم هستیم» در آستانه‌ اکران در حالی برگزار شد که جواد عزتی، لیلا حاتمی و مهران مدیری از ستارگان فیلم، حاضر به شرکت در آن نشدند.

به گزارش آی‌فیلم، در مراسمی که شامگاه ۱۰ خرداد در سالنی با ظرفیت بیش از ۲ هزار نفر برگزار شد _ برخلاف روال مرسوم مراسم‌های افتتاحیه برای چنین مراسم‌هایی برای این برنامه بلیت فروشی شده بود که طبق اعلام دست‌اندرکاران فیلم «ما همه با هم هستیم» عواید این بلیت فروشی، به سیل‌زدگان تعلق می‌گیرد.

در این مراسم که هنرمندان و چهره‌های چون محمدرضا گلزار، کمال تبریزی، رضا میرکریمی، سیف‌الله صمدیان، علی پروین، رضا کیانیان، پانته آبهرام، امیر اسفندیاری، پژمان جمشیدی و…. حضور داشتند؛ مهران غفوریان به عنوان یکی از بازیگران فیلم، اجرای برنامه را برعهده داشت.

او در ابتدای برنامه از بازیگران و عوامل فیلم دعوت کرد که روی صحنه بیایند که در این میان غیبت مهران مدیری، لیلا حاتمی، جواد عزتی،مانی حقیقی،ویشکا آسایش و… از جمله بازیگران فیلم، باعث واکنش مخاطبان شد که از سوی سازندگان فیلم اعلام شد که این هنرمندان با وجود آنکه علاقه‌مند بودند در این مراسم حاضر باشند اما به دلیل سفر و مشغولیت فیلمبرداری نتوانستند در این برنامه حاضر شوند.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر